estetarbete
















Helt galet ovärd dag. Mhm. har ägnat hela dagen åt att förminska bilder och hotta upp dem lite i en testversion av photoshop cs4 som jag inte förstår mig på. Jäpp. Det ska bli ett arbete till estetisk verksamhet. Ovärt som fan, men med chans på MVG i kursen lär jag väl anstränga mig lite i alla fall. Jag döper arbetet till "fyra årstider" och slänger in lite gamla bilder som jag knäppt. Det roliga är att rapporten tycks viktigare än arbetet i sig och det kommer att bli galet låg nivå på rapporten. Det finns inte så mycket att säga. Men.. jag tycker om mina bilder i alla fall.

Jag har slöat till som fan. Inte tränat på aslänge. Därför ska det bli galet skönt att träna lite pump idag.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback