datorkrasch

Hmm. Bloggade alldeles nyss från min dator. Allt var som vanligt. Det är det inte längre. När jag bloggat klart satt jag och flummade runt och skulle leta sidor om skogen till miljöpolitiken när skärmen plötsligt började slockna och bete sig konstigt. Då startade jag om datorn och då freakade den ur helt och hållet. Jäkla skämtartikel. Det var en och en halv timme sedan jag startade om den och den har ännu inte startat riktigt. När jag väl kom in i windows gick allting verkligen jättelångsamt. Ikonerna försvinner, kommer tillbaka, försvinner igen och kommer tillbaka. Klockan stannar på ett klockslag. Det kommer upp skumma kontrollrutor och errormeddelanden som inte går att klicka bort och det går inte att starta några program. Vore ett helvete om den gick sönder nu för jag har alla bilder till det jävla estetarbetet på den datorn. Har skrivit ett vädjande mail till kusin nu, hoppas att han har lust att undersöka den. Baaaaizz

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback