däck

Igår hade vi dansträning inför balen. Vi valsade runt i matsalen och min älskling är danskungen. 

Jag besökte även Mallan Brallan i party-stan, som även kallas Falun. Det var mysigt, dock halv cirkus när jag skulle köra stadstrafik och prata i telefon samtidigt. Hade nog kunnat krocka cirka femton gånger men det gick bra. Vi åt asgod samt extremt tunn pizza och chillade sedan vid köksbordet och planerade för en spontan sommar. Hehe. När jag skulle åka hem körde jag på en trottoarkant. Det var allt annat än party. Blev livrädd att det hade blivit bucklor eller skrapmärken på bilen så jag klev ur ock kollade, men såg inget. Puh. När jag kom hem bad jag Carl kolla på bilen också eftersom han har mer blick för sånt där och konstaterade såklart att däcket var helt trasigt. Det är en stor bulle på det. Inte koolt. Ett under att jag kom ända hem med andra ord.

Idag har jag redovisat mitt estetarbete. Måste säga att lärarna älskar mig och det är soft. Har fått över MVG på alla mina uppgifter. Wöööh. Estetisk versamhet, nya favoritkursen? Nääh.

Snart kommer Malin hit och lite senare ska vi upp på bessemerfesten. Party. Tjoho.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback