biltema+mat&bio

I morgon firar Carl och jag ett år. Som sagt, tiden går fort när man har roligt. Vi ska fira det ikväll med mat och bio i Gävle. Jag tror att vi ska på chinarestaurang och efter det ska vi se Män som hatar kvinnor. Kanske lite efter med tanke på att den kom ut i februari, men det var seriöst det alternativet som verkade bäst av filmerna som går ikväll.

Vi har även hunnit med en tripp till Borlänge idag. Biltema. Tjoho. Fjorton olika rör och gängstänger och skruvar och annat bös. Älskling ska bygga avgasrör till folkracebilen och jag följde med av bristande intressen för något annat. Orkar inte plugga matte. Orkar inte göra estetarbetet. Orkar inte läsa engelskaboken. Orkar ingenting.

Nu blir det dusch.

Meddela din åsikt
Jag heter: helena

Det blir trångt i gävle ikväll :o


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback