Idre

Ja.. Jag måste väl skriva lite.

Idre var bra och fint. Min väska var stor, men bilen var större på insidan än på utsidan så det blev inte så trångt. Inte alls faktiskt. Sofie och jag ville vara framme innan vi ens hade kommit till Falun, men sen gick det bättre att åka, och fyra timmar senare var vi framme. Skidåkning är bäst, men jobbigt som fan. Jag önskar att jag kunde bli mer skillad än jag är, och också tycks kunna bli. Ändå blev det bara tre fall på hela helgen (dock ett när jag stod stilla men vafan). Jag kände också att jag inte riktigt är van vid att går ut på krogen tre dagar i rad, men det var roligt och musiken ägde till största delen. Skojigast var i alla fall första kvällen när jag skulle gå i mina klackskor som helt saknar mönster på undersidan. Det lutade nedför hela vägen och var jättehalt. Jag kunde inte stanna utan var tvngen att klampa in i en snövall som någon skottat upp runt sin husvagn. Mina medresenärer skrattade åt mig då. På vägen hem var det lite trängre för då skulle Ida och Sofie släpa hem sina skidor, men även då fick vi rymligt och bra plats i den lilla bilen. Den expanderar med mängden packning. Jäpp.


Nu ska jag läsa, plugga fysik och äta choklad. Sen blir det träning.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback