...

I fredags fyllde Ida 19 och vi skulle ut på krogen och fira det. Jag är asigt besviken på mig själv för att jag var så jävla cp och reagerade som en tönt tönt TÖNT!!! Men.. det hände lite saker som jag blev väldigt ledsen över. Och jag vet att det inte var meningen och det var ingen stor grej. Superstörda CP-Sara. Åååh arrrgh. Skit. Och alla måste ha tyckt att jag var världens tråkigaste sällskap. Förlåt, förlåt, förlåt...  När jag tillslut bestämde mig för att glömma så gick det rätt så bra ändå och det blev lite dansande. Det hade varit så roligt och så bäst om jag bara hade varit glad. Det var första gången som älsklingen var med mig ut på krogen och det har aldrig varit så roligt att dansa som när jag fick dansa med honom. Jag är så ledsen för att jag förstörde det. Jävla skit...

Innan krogen var jag på konsert så det blev ingen förfest för min del. Jill Johnson i Gefle konserthus. Tralala.  Konserten var fin men väldigt mycket molliga ballader så jag blev mer depp än partypepp vilket var lite synd. Men, det var helt klart värt för jag älskar verkligen den där musiken och hon är kool kool kool. Jäpp. Och tjommen från forumet hade läskigt bra minne...

Nu är det super sunday. Träningsdag på aerostep. Jag ska dit och köra ett pass BodyCombat, sen bär det dessvärre iväg raka vägen till Gävle och femklubbstävling med simmisarna.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback