sovmorgon

Hej hopp..

Jag tog mig en välbehövlig sleeptime imorse. Eget arbete på miljöpolitiken var det och jag orkade inte åka till skolan och göra ingenting. Faktum var att jag inte orkade åka dit för att ha matte heller, bad girl. Men.. Jag var i alla fall duktig och klev upp halv tio vilket jag även skulle ha gjort om jag skulle ha åkt till skolan och haft matte. Jag är dessutom väldigt på gång med min miljöpolitikuppgift,  feels good. Jag har nästan svarat på tre av fyra frågor och läst som bara den om vegetarianer och thailandsresor och kossor och indisk klimatpåverkan och allt vad det är. Jag är duktig.
 
Jag har även hunnit med en mycket uppfriskande och rask promenad i solskenet. Känns bra det med. Roligast var att jag mötte samma tant två gånger. Kul.

Ikväll är det årsmöte på simklubben. Jag som var taggad på simräning får istället finna mig i att gå på årsmöte och sedan träna pump eftersom T har ställt in träningen. Attans. Menmen.. pump är inte fel det heller. Minus att mina ben känns som stela trädstammar.


Och jag är sugen på kladdkaka.


Hejs


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback