permanent

Saras visdomsord till omgivningen:

SKRIV ALDRIG PÅ WHITEBOARDTAVLA MED PERMANENTPENNA!!

Fan, att man ska behöva läsa på pennjäveln också. Frågar jag efter en whiteboardpenna vill jag väl ha en whiteboardpenna också.

Jag hade kunnat få övernatta på hoforshallen om inte T hittat fönsterputs :)

Nu ska jag läsa, sen sova.

Peace.

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Tänkte bara ge dig ett tips till nästa gång=) Om man lyckats ta fel penna så tar man en whiteboardpenna och kluddar över det som är skrivet med permanentpennan och tar sudden o suddar bort....vips så är det borta=)

2009-03-26 @ 20:24:28
Jag heter: Sara

sv; jag kan lova dig att vi provade det med...


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback