långtradare

Älskling och jag var till Valbo idag. Jag ville att han skulle vara med och tycka till när jag köpte något för pengarna jag fick av honom i födelsedagspresent. Det blev en ring och ett par örhängen som jag redan sett ut. Mwihi. Bäst.

Läskigt var det i allaf all när vi åkte dit. Jag körde, och bara det är ju dömt att misslyckas. På den smala vägen mellan wij och torsans så mötte vi en långtradare som ginade massor i en kurva och var långt över på min sida av vägen. Det kändes verkligen som om det inte fanns någon plats alls för min lilla bil så jag körde åt sidan en massa. Vi hamnade halvt i en snödriva. Scary shit. 

Nu har jag pluggat lite fysik och inbillar mig att jag kan klara provet imorn så...

Peace out.
 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback