HiG

Så har det då gått en månad till. 10:e mars betyder 10 månader med kärlek. Jäppjäpp. Tiden springer iväg minsann, men varje dag med dig är lika underbar. Snart har det gått ett helt år. Ojoj. Ikväll blir det chill med film och mys. Puss.

För övrigt var vi på studiebesök på högskolan i Gävle idag. Hela min klass var helt anti det, så uppslutningen från vår sida var kanske inte den bästa. Liksom, varför skulle vi vilja gå där? Nu var vi i alla fall tvungna att gå på information om tre olika ämnesområden så jag lyssnade på ekonomi, arbetsliv&hälsa och lärare. Låter som jag, eller hur? Nä. Imorn ska vi till Uppsala, det kommer bli väldigt mycket intressantare.
 
Nu ska jag försöka skriva klar min teateranalys och bara vänta på att kärleken kommer hem.

Peace.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback