...

Heeej..


Carl var ledig idag så han kunde skjutsa mig till skolan imorse. Därför fick jag sova ända till SJU!! Tralala. Så himla skönt, och jag blir avis på tätortsbefolkningen som aldrig någonsin behöver kliva upp tidigare än så. 

När jag slutade kom Carl och hämtade mig så jag visade honom lite av skolan. Sen åkte vi hem till hans bror och pratade lite och säkrade både bil och chaufför till balen. Tack Anders :)

Nu är det snart final i Let's Dance så det blir att åka till Torsåker och kolla på det med älsk. Sen ska jag kliva ner i badkaret och ligga där i värmen och tycka synd om mig själv eftersom jag har blivit attans förkyld. 

Det lutar väl även åt att det inte blir någon combat imorn utan hoforshallen och bubbelpoolen och slappsimning istället. Det är inte fel det heller.

Tjing.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback