postmaster

Jobbade idag. Det gick bra. Fick sortera en massa post och sedan åka postbil i fyra timmar. Jag fick inte köra idag utan bara åka med och anstränga hjärnan maximalt för att komma ihåg hur hela distriktet var. Och det var verkligen asstort. Alla villor i Robertsholm, Hammaren, på Bönhusberget och på Västerhöjden samt en massa dravel däremellan. Och jag måste även komma ihåg exakt i vilken ordning jag ska ta gatorna. Det lär nog bli lite irrande trots att posten är ganska genomtänkt sorterat. Plus att bilen är högerstyrd. Plus att bilen är automatväxlad (vilken iofs nog är tur). Så ja alla rikemansungar, om posten är fördröjd i nästa vecka så vet ni vad det beror på. Ehe.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback