bastubil

Jag är sämst på att blogga. Kanske för att solen och badandet ute lockar mer än bastun på övervåningen. Funderar ibland på att ta bort bloggen eftersom jag aldrig skriver.. hmm.

Jobbet går bättre nu i alla fall, även om bilen blir bastu på fem minuter. Det är verkligen äckligt varmt i den. Motorn blir grymt varm och det bara väller in värme i hytten. Usch. Men.. idag blev jag klar klockan två, trots annonsbladet och trots att jag körde hela distriktet själv. Börjar få upp farten lite. Måste också tillägga att mina handleder är helt stukade efter att ha delat ut hur många jäkla ellos-kataloger som helst. Extremt tungt. Nu är det bara tre jobbdagar kvar innan tre veckors vila. Blev erbjuden att jobba nästa vecka också men tackade nej eftersom Carl är ledig då. Tralala.

Nu är det dusch sen sova som gäller.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback