Helvetesjobbet?

För tillfället känns mitt jobb som en helvetessyssla utan dess like. Jag körde hela distriktet själv idag och det kan vara det värsta jag gjort någonsin. Spenderade sex timmar non stop i postbilen eftersom jag behövde cirka två timmar längre på mig än vad han jag åkte med förra veckan behövde. Jag är fortfarande förkyld och har sovit asdåligt de senaste nätterna eftersom jag har hostat bort halva nätterna så sex timmar i solgass utan vätska var inte att rekommendera. Plus att Robertsholm är ett helvete att åka i. De andra ställena är hyfsat organiserade, men Robertsholm är ett helvete. Att ha det sist och hålla på och irra där när jag var helt sjukt var fruktansvärt jobbigt. Grät när jag var klar för att jag var så himla trött. I morgon ska jag åka i Robeertsholm först om jag får vilket skulle underlätta extremt mycket. Den värsta missen idag var kanske att jag körde in i en postlåda ganska grovt så det blev ett djupt jack i framskärmen på bilen. Mindre bra.
 
Nu ska jag sova. Ny dag imorgon. Då ska jag ha en kylväska med diverse förtäring med mig. Det går inte att åka så där länge utan att äta något. Jag hinner ju inte få någon lunch. Blä.

Men det är väl som de säger. Jag kommer väl in i det. Det borde inte gå långsammare i alla fall.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback