fisk&film

Phew.. en vecka bloggfritt. Regnigaste veckan hittills kanske. Barar för att älsk och jag skulle vara lediga tillsammans och ha lite semester. Det enda vi har gjort är typ att fiska och kolla på film och det längsta vi kom iväg på semester var till Skutskär. Wooh. Okej, jag klagar inte. Det har varit väldigt mysigt faktiskt. Först metade vi en bit härifrån och fick åtta abborrar. Dagen efter metade vi på samma ställe och fick 25 abborrar. Nästa dag metade vi i havet utanför skutskär och fick säkert 40 abborrar. Sen var det tråkigt så då kastade vi istället och fick fyra gäddor. Sen spöregnade det i fyra dagar så då blev det film, film film och film. Vi åkte till time på torsdagen och hyrde fyra stycken och såg allihop den kvällen.

På fredagen var vi hem till Anders&Carina och åt och tackade för skjutsen på balen. Det var trevligt. <efter det blev det film hos Lök.

Igår var jag med Ida till Valbo och shoppade en händig liten kompaktkamera. 12,1 megapixel är inte så illa ändå. Dock blir bilerna inte alls i samma klass som med systemkameran, men det hade jag väl inte väntat mig heller. Efter shoppingen blev det Lobby med Ida och Amanda, en helt okej dimma.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av: