lägenhet

Igår var jag till Uppsala och tittade på lägenheten som jag mest troligt kommer att dela med Sanna nu till hösten. Den var jättefin och låg helt perfekt mitt på stan. Tror att det kan bli bra. Det verkade lite långt ut till ångströmslaboratoriet, men det löser sig säkert. Jag har eventuellt tjing på en gammal cykelräcer som får transportera mig.

Jag har även börjat jobba igen, och nu skulle jag vilja säga att det funkar riktigt bra. Måndag och tisdag var riktigt slappa med lite post, ett minus för reklamen bara. Idag skulle det dock ut tusentals jävla klädkataloger vilket gjorde att jag hade tio svintunga buntar istället för tre-fyra, men ingen reklam gjorde att det gick fort i alla fall.

Två jobbdagar kvar. Sen sticker jag till Kreta och gottar mig i en vecka.

Peace

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback