heartbreak

Hade en mycket bra dimma igår med Ida, Emma och Sofie. Började med förfest hemma hos Emma då vi spelade fia med hutt och fixade hår och dylikt. Sen blev det buss till Gävle och Heartbreak Hotel. Mycket bra. Träffade exklasskompisen Emma vilket var mycket trevligt. Kom hem kvart i fyra. Mums.

Ikväll blir det filmmys med Ida och kanske en promenad runt Torsåker också. Och allt sånt vi gjorde innan vi blev 18. Nostalgikväll med andra ord.

Nu ska jag åka till Emma och hämta hem min tomma vodkaflaska. ehe.

Meddela din åsikt
Jag heter: T:et

En dimma är ingen dimma om man inte är rejält dimmig. Så som man blir efter en låda vin, eller liknande.



Hur går det med Skol-DM då?

2009-07-27 @ 20:29:59

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback