Pucko!

TRÄNINGSVÄRK SOM FAN!!!

Först gymmet.. Sen hoforsbacken. Det känns. Överallt. Det löjligaste är dock att det som gör mest ont är det lilla fjuttiga blåmärke jag fick när jag ramlade och slog knät i stålkansten på skidan. Hej och hå. Men det gick faktiskt bra att åka. Jag vill nästan påstå att  jag kom ihåg allt från Idre, det gällde bara att väcka det till liv igen. Fick en snabblektion av Guido och tre åk i barnbacken, sen gick det bra som fan. Värst var liften. Jag var hela tiden tvungen att haffa folk att åka upp med. Det gick bra det med.

Och den här dagen kan dö. Flera gånger om.

På morgonen ett biologiprov som gick åt helvete.
På eftermiddagen info om studentbalen. Och det är bara att konstatera att det verkligen finns folk som är dumma i huvudet. På riktigt. Egentligen känner jag mig inte påverkad hur resultatet än blir, men det är en principsak som det så fint heter. Vi vill få samma premisser som andra har fått.  Det stör mig något enormt att de inte tänker ge oss en chans på några vilkors vis utan vi får fixa det själva. Kompromissa för helvete, dumjävel.

"Ska vi ge oss på kalla kriget nu då? Näe... jag känner inte för att ha någon lektion idag"
-Tomas.
Så vi fick prata skit hej vilt och dricka ramlösa hela historialektionen. Trevligt.  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback