Idrott

Tjaa.. Idag hade vi då våran idrottslektion. Det gick bra. Folk simmade, och det var syftet. De simmade dessutom bra, tralalala,

Och vi hyvlade potatisar på biologin, men Lina hyvlade tummen istället. Det var inte syftet, så det var inte så bra.

Och imorgon ska vi åka längdskidor. Till EDSKEN. Det är ju masssssor med kilometer dit. I'm gonna DIE!!!!!!!11ett.

Och nu ska jag plugga biologi. Happeeeee me.


Och igår var det förresten rätt citat-tätt på biologin. Vi har roligt nästan jämt.

"Om man har fått alzheimers och har lärt sig att stå på händer, glömmer man det då?"


"Vilken skulle du säga var den längsta roten som någon har hittat?"


"Är det någon som har blomkrukor hemma?"
"Ja"
"Är det någon som sköter om dem också?"
"Va?"
"Har du blommor hemma?"
"Jaa.. men jag sköter väl inte om blomkrukorna..?"


Fast det såg inte så kul ut när det var nedskrivet.. Hmm.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback