Electric

Träffade Malin en sväng igår (efter att jag varit fett duktig och skrivit klart den andra historiauppgiften), det var trevligt. Vi drack te och åt kolakakor. Vänta nu här, backa några ord. Vadå drack te? Jag dricker väl inte te? Nej det gör jag inte, men jag gjorde det i alla fall. Ganska gott var det till och med. I alla fall med kolakakor till. Sen spelade vi Rockband och Guitar Hero. Skoj.

Imorse gick jag upp klockan sex. Jävlar i min lilla låda. Älsklingen sov hos mig så jag gick upp med honom. Vet att jag blir sju gånger tröttare om jag går och lägger mig igen så jag stannade uppe. Det var rätt soft ändå. Jag har suttit vid datorn i fyra timmar nu och dagen har knappt börjat egentligen. En vanlig dag vore klockan minst två nu. Skönt.

Det känns som om jag borde lämna fåtöljen åt sitt öde nu och försöka bli kreativ. Jag tänkte gå en sväng, och kanske ta min kamerat med mig. Kanske mamma också för den delen. Annars får jag gå själv.

I eftermiddag ska jag till Sandviken och hämta älsklingen efter jobbet. Får se vad vi hittar på efter det. Kanske isen? Hihihi. Kanske.

Nej. Jag blir alldeles varm av att ha den här jäkla datorn i knä hela tiden. Måste ut nu.

Hejs

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback