femklubb

Igår var jag duktig och gick upp tidigt för att träna. Soft som fan, och combat är kul som fan. Det kändes mycket bra att komma hem halv tolv och redan ha tränat. Då var det bara att inta laid-back position i fåtöljen och kolla på idrott hela dagen. Typ. Eller ja, officiellt pluggade jag fysik. Dock gick det väldigt långsamt. Åtta uppgifter på fyra timmar. Kan bero på att jag, som jag sa, mest kollade på idrott.

Idag var det femklubb i Hofors och Hoforssimmisarna var väldigt duktiga. Det blev en hel hög med medaljer och grejer så det var ju kul.

När jag kom hem blev det lite mer fysikplugg fram tills typ nu. Nu ska jag hem till älsk och sova.

Tjing.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback