Trojansk häst

Hej förlåt.

Jag har lite datakrångel, det är därför det har blivit så klent bloggat på sistone. Laddade hem något som jag trodde var ett fotoprogram, men fick istället mest troligt tag på virus. Det är i alla fall en trojansk häst som galopperar omkring och skapar oreda i min dator. Den stänger ner mitt internet, den gör så att det inte går att installera program och den gör så att det inte går att bränna saker till CD. Det är en smart jävel också, samtidigt som mitt virusprogram är osedvanligt korkat. Hur många gånger jag än tar bort den så finns den kvar. Riktigt grinig är jag över det, och stationära datorn är så seg och tråkig så den har jag undvikit av bara den anledningen. Men nu tänkte jag att jag skulle tillverka en ny header, så nu hamnade jag här tillfälligt. Och då bloggar vi på samma gång.

Idag har jag varit i Sandviken hela dagen på föreläsning om teknik och mål och strävan inom simning. Vi hade även ett pass i bassäng där vi fick prova en massa nya teknikövningar. Svårt men kul. Jag blev motiverad att börja med min grupp nu när jag har fått en massa ny inspiration.

Om ett tag får jag förhoppningsvis mat och sedan ska jag åka hem till Ida och kolla på körslaget.

Hejhå.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback