Simning

Idag hade jag fysikprov. Det gick bra. Hoppas jag. Jag tror då att jag fick till acceptabla svar på alla uppgifter, plus att jag vet att Lina och jag svarade lika på två så är jag ute på cykeln är hon också det. Inte så troligt. Det roligaste var i alla fall att ingen i klassen, inklusive Anders, förutom jag och Lina visste om att det var prov. Fundera på den ni.

Jag hade min simgrupp idag också. Det gick bra det med. De har blivit väldigt mycket duktigare sen jag tog över dem och det känns väldigt bra faktiskt. Det är faktiskt på väg att bli simmare av dem. Hehe. 

Sen skulle jag simma själv. Blev hyfsat mobbad då.
"Släng er i nu då ungdomar.. och tanter.. eller Sara menar jag." 
Det blev i alla fall TRE TUSEN METER. Tjoho.

Hejs

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Åh... SÅ farligt var det väl inte! ^^

2009-01-27 @ 19:36:35

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback