Bank

Idag var Ida och jag på banken och betalade studentkryssningen. Känns bra att ha gjort det nu när det börjar rinna iväg mot sista datumet. Det kändes väldigt föråldrat att gå till banken och betala, vad är grejen med internet liksom, men det var lättast när vi skulle betala var för sig. Nu är det i alla fall gjort och det känns bra.

Sen blev det en fika på Hanssons och en massa snack i en timme innan vi tog bussen hem igen.

Och ikväll ska jag simma. Jävlar i min lilla låda. Jag plaskade lite under lunchpausen igår men kände mig ungefär som en gråsten. Eller värre. Inte simmat sen 22 december. Usch. Först blir det dock en liten teknikträff med T:et. Vi ska få lära oss att lära ut, eller hur det nu var.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback