Årets Bikt

Under 2008 har jag:

[] varit i slagsmål
[] blivit dumpad
[] blivit dumpad för någon annan
[] dumpat någon
[x] haft sex
[] varit otrogen
[] haft one night stand
[x] skolkat
[] åkt polisbil
[] däckat
[] snattat
[x] svimmat
[] varit i mer än två förhållanden
[/] badat naken (badkar...)
[x] druckit alkohol
[x] varit full
[x] varit på festival eller liknande
[x] fått nya vänner
[x] förlorat en eller flera vänner
[] piercat mig
[] kissat på mig
[] blottat mig
[] haft sex utomhus
[] tagit någon sorts drog
[] försökt ta livet av mig
[] rymt hemifrån
[] smugit ut utan att mina föräldrar visste om det
[x] varit kär
[] blivit slagen
[x] haft prov utan att plugga till det
[] fått IG i ett ämne eller flera
[x] fått MVG i ett ämne eller flera
[x] haft ångest över något
[x] varit utomlands
[] blivit gravid
[] flyttat hemifrån
[x] badat i havet
[x] varit på en vild fest
[x] varit på en död fest
[x] tjänat pengar
[x] ätit skräpmat i en vecka i streck
[x] jobbat
[] fått sparken
[] blivit mobbad
[] mobbat någon
[] färgat håret mer än 10 gånger
[] brutit ett eller flera ben
[] opererat mig
[] skönhetsopererat mig
[/] sovit bort en hel dag
[x] varit vaken en hel natt
[x] varit vaken i 24 timmar eller mer
[] lanat
[/] haft fest hemma (förfest...)
[x] varit på badhus
[x] slösat pengar på något helt onödigt
[] blivit arresterad
[x] tagit körkort
[] kört rattfull
[] åkt dit för rattfylleri
[] fått kontakt med gamla vänner
[x] varit ledsen
[x] känt dig överlycklig
[] gått ner i vikt
[] rappat
[] skrivit en låt
[x] känt hat
[x] känt det som om någon tagit mig för givet
[x] varit "sjuk"
[x] varit sjuk
[x] dansat
[x] bråkat med mina föräldrar
[x] fått höra att jag är snygg
[x] bråkat med min älskling
[] strulat med en främling
[x] varit så uppjagad att jag gjort misstag
[x] gråtit för något som hänt i mitt liv
[/] lekt för mycket med bilddagboken
[] slagit någon
[] kallat någon hora/slampa
[x] kissat utomhus
[] spytt
[x] hånglat med någon av motsatt kön
[] raggat på främlingar
[] rökt
[x] rökt vattenpipa
[] snusat
[x] bakat
[] dissat någon som varit kär i mig
[] sovit utomhus
[] åkt bil med fyllon
[x] saknat någon
[x] duschat med någon
[x] fjäskat för en lärare
[x] käftat mot en lärare
[x] solat utomhus
[] solat solarium
[x] snackat i telefon i mer än två timmar
[x] fått blommor av någon av motsatt kön
[x] gett någon blommor
[] sett en död människa
[x] hittat ny musik jag gillar
[] kollat upp om jag har en könssjukdom
[] haft en könssjukdom
[] fått ett sugmärke
[] gjort ett sugmärke
[x] haft ett förhållande i över en månad
[] kysst en främling
[] strulat med någon av samma kön
[x] sovit i samma säng som någon av samma kön
[x] sovit i samma säng som någon av motsatt kön
[] lekt med någons känslor
[x] gråtit mig till sömns
[] vaknat av att jag gråter
[] lärt känna tio nya människor
[x] åkt skidor
[x] varit på solsemester
[x] haft snöbollskrig
[x] tittat på en hel fotbollsmatch
[] varit på sjukhus
[x] sovit i över 12 timmar
[] sett en film mer än 10 gånger
[] velat dö
[] åkt buss i över 10 timmar
[x] varit ute en hel natt
[x] blivit stoppad av polisen
[] svikit en vän

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback