Alla hjärtans dag

Det går bra i bloggsverige, verkligen. Det där med att bloggavarje dag, minst en gång, det tycks inte hålla riktigt va?

I helgen var det ju då som bekant alla hjärtans dag. Det var en fin dag. Mja. Jag vaknade bredvid älsklingen och hade en slapp och mysig förmiddag innan han skulle iväg och skriva med något. Då tog mämz och jag skidor, mackor och varm choklad och stack ut på golfbanan på lite mor-dotter-utflykt. Typ. Mysigt värre var det i alla fall eftersom vädret var bättre än bra.

När jag kom hem igen kom kärleken tillbaka från diverse skruvande och vi gjorde tacos tillsammans. Det var mysigt det med, och gott som fan. Efter det blev det melodifestivalen.

Nice dag. Mhm.

Och igår var jag till Valbo. Hittade där ett linne som jag mest troligt har på mig om det blir så att det blir krogen på lördag. Hoppas att ni är på, bruds.

Och idag var det matteprov. Tror att det gick ganska bra.

Och ikväll är det cup. Kanske simmar lite då. Får se.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback