transportproblem och träningsvärk

Anders körde med mobbing på matten idag. Det var taskigt, men mest roligt. Vi började med binära tal och han snackade en massa om basen två, alltså bara ettor och nollor. Han sa ungefär att ett tal inte kan börja med noll eftersom det då är avsaknad av ett tal med den potensen.. typ att 0111 är samma sak som 111.
"Och nyss var det avsaknad av Simon, men där kommer han.. på tal om nollor.. tänkte jag säga."


Sen skulle min familj få ihop det med transporter åt alla möjliga håll nu framåt kvällen, när både jag och mor min tänkte träna. Det är så dumt att vi bara har en bil. Mamma jobbade till fem och hade bilen. Min träning började halv sex. Jag skulle inte hinna. Mamma tänkte att hon skulle köra som en dåre hem så att jag fick ta bilen upp på en gång, men jag skulle i alla fall komma försent. Sen hade hon tänkt att jag skulle flytta bilen till busstationen och åka buss hem efterom mor hade tänkt att hon skulle åka buss till sin träning som började halv åtta och sen åka bil hem, men hon missade den lilla detaljen att bussen kommer till busstationen mellan halv och fem över halv. Hon skulle komma försent hon med. Jag upprepar, det är dumt att vi bara har en bil. Det vart så rörigt så hälften vore nog, men det är tur att jag har världens bästa älskling för han åkte direkt ifrån jobbet och skjutsade mig till träningen. Jag älskar dig, du är bäst i världen.

För övrigt så trodde jag att jag hade klarat mig undan träningsvärken den här gången eftersom jag inte kände någonting imorse, men... Den har kommit smygande hela dagen och nu känns det i hela ryggen och nacken, samt en aning spänt i låren. Och på tal om spänt, jag har en rejäl senknut på sidan av halsen som spänner och jävlas som fan. Men.. jag är lovad en rygg- och nackmassage bara älsklingen kommer hit någon gång.

Peace out.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback