friluftsdag

Att komma en halvtimme för tidigt till skolan varje morgon...

...innebär att jag nästan är i skolan innan mina klasskompisar ens lämnat sängen.

Det är lite surt.

Och en halvtimmes dötid som jag hellre kunnat sova på är också lite surt.

Men jag kan ju berätta något spännande istället. Typ som att vu hade friluftsdag igår. Hoforsbacken hela dagen. På förmiddagen skulle barnen i BF07 leka med oss. Det kändes lite fånigt, men det var helt okej. Vi fick diplom också, vilket känns som en fruktansvärt onödig ansträngning från deras sida. På eftermiddagen fick vi åka i backen. Det var däremot vansinnigt roligt. Minja, Maria och jag gick på lite skidskola med lärarstudenten, men helt plötsligt försvann han så vi fick klara oss själva. Men det gick bra ändå. Sämst på att åka lift är jag dock. Måste åka med någon eftersom jag inte kan fånga fanskapet. När jag skulle åka med Maria så lyckades jag inte få fast den riktigt så hon åkte iväg utan mig. Stod där helt själv och skulle verkligen försöka fånga den, men det gick inte. Efter tre försök kom som tur var Daniel i ettan och räddade mig. Tack som fan. Hehe. Jag borde lära mig att åka lift. Japp.

Jag gick på combat på kvällen sen, trots att jag var helt slut i kroppen efter skidåkningen. Ett mindre bra val, orkade verkligen ingenting.

Miljöpolitik nu snart då.

Hejs

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback