Dagisdag

Idag var det verkligen en riktig dagisdag i skolan. Jag hade en riktig lektion. Från kvart över åtta till halv tre skrev vi teatermanus och snackade skit. Därefter fikade vi på miljökunskapen. Soft. Dessvärre gjordes misstaget att få en biologiuppgift att göra på håltimmen (som inte gjordes och därmed istället blevläxa över helgen), men istället belönas vi med sovmorgon på tisdag. Softisch.

Måste annars påstå att jag är less på allting. Precis allting känns jobbigt, tråkigt, meningslöst, ovärt. Jag hatar att ligga stilla och inte göra någonting, men jag orkar heller inte ta mig för med att göra någonting. Beror gissningsvis på att jag har varit (är) sjukern. Måste bli frisk och komma igång med träning igen snart. Blir helt nervös på detta.

Nu på kvällans var jag i alla fall bilsällskap åt HannieHannie. Vi var taxi till Gävle så det blev några varv där och en burgare på donken samt ett par varv i Sandviken.

Snart kommer älsk och då ska jag mysa och sova.

Hejs.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback