9 månader kärlek

Igår firade Carl och jag att vi varit tillsammans i 9 månader. Vi skulle fira det med bio i Gävle, men filmen vi ville se gick bara 21,15 så det skulle bli så himla sent. Istället åkte vi till Time och hyrde film och så hade vi hemmabio istället, vilket för övrigt är mycket mysigare. Det blir mycket mer närhet, inga prasslande godispåsar, ingen lång människa framför, osv. Vi såg Min brors flickvän, och den var bra och rolig tycker jag. Mhm.

Sen måste jag reflektera lite också. Nio månader har vi varit tillsammans nu. Det är helt sjukt länge med tanke på att det känns som det var maj nyss. Det har gått otroligt fort, men samtidigt känns det som om du alltid varit min. Det här har varit mitt livs bästa nio månader, utan tvekan. Det är underbart att få vara din. Jag älskar att känna din värme och att få somna med dina trygga armar runt mig varje natt. Du får mig att känna saker som jag inte trodde fanns. Du är det finaste som finns och det bästa som hänt mig. Från hela mitt hjärta, Jag älskar dig Carl <3


Meddela din åsikt
Jag heter: saro

Grattis till er! (:

Jag heter: Carl

Jag älskar dig, hjärtat <3

2009-02-13 @ 18:37:15

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback