vurpa

Mmmm.. Nästan en decimeter snö inatt. Fint och juligt, men det hade gärna kunnat få vänta till lördag tycker jag.

Första snön = första cykelvurpan.

Nicht gut.

Första gången sen jag vet inte när som jag ramlar med cykeln. Kanske ekvivalent med första gången sen jag vet inte när som jag cyklar i snö. Inte roligt helt enkelt. Trodde att jag skulle dö tjugofem gånger på vägen hem. Allra mest i pollaxbacken. Det var hårdpackad snö och superhalt och nedförsbacke. Jag försökte cykla jättesakta men fick ändå världens toksladd och det hände noll noll noll när jag försökte bromsa, inte mer än att cykeln ställde ut i ännu bredare sladd. Så att.... Jag fick bita i snön helt enkelt. Det blev inget hårt fall, men ena trampan blev sned så det smäller när jag trampar nu för att den tar i något. Den som vet hur man häver en sladd med cykel får gärna ge mig några tips.

Imorn ska jag inte cykla. Då kommer Jenny och Amanda hit och pluggar med mig. Tralala.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback