SLU-tröja

Jag pluggar matte 24/7. Ändå känner jag hur sjukt mycket jag ligger efter. Borde ha pluggat mer än jag gjorde idag men jag pallade inte. Det fick bli träning istället. Bodycombat på sats. Så värt. Jag kan inte låta mina gratisträningar gå förlorade. Inte. Känner mig lätt överkörd faktiskt. Träningsvärk imorn? Jatack.

Sitter förövrigt ingosad i min nya stora SLU-tröja. Den är fin. Och jätteskön. Enda negativa är att den är jättestor och lång i ärmarna så det är besvärligt att inte få den att åka ner över händerna. Jobbigt. Bra initiativ av SLU att skänka bort tröjor på det där viset tycker jag. Mindre bra att vi fick cykla dit och hämta dem. Långt.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback