reccefilm

Tjo. Kom just hem från ÖG där jag skakat rumpa med några klassisar. Det var skojigt. Dock inte världens bästa musik. Vi velade jättelänge utanför värmlands över om vi skulle gå in där eller sticka till ög och det blev till slut ög. kanske att värmland hade varit bättre, vem vet.

Innan ög var vi på premiärvisningen av reccefilmen. Un-der-bart att minnas tillbaka till allt vi gjorde under de där  första veckorna. Jag hittade mig själv på ett par ställen i slutet också. Jag köpte ett exemplar av filmen. Jätteroligt att ha kvar. Jag ska nog kanske se den igen hemma imorn med mamma&pappa&kalle så kanske de fattar bättre vad Rekå och samveten och matrisdanser och "giraffen är en ko" är för något. Tihi.

Nu är det sova. Imorn åker jag hem och bakar lussebullar.

Puss

(och tentan vill jag inte prata om... det KAN ha gått vägen, men det är inte säkert)

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback