kemi

Se-ri-öst. Något måste ha ramlat snett när jag rasade med cykeln igår. Har förjävligt ont i vänster ben och skinka idag. Känner mig som Agda 95. På riktigt. Är stel och osmidig och det gör ont när jag går. Inte skoj. Hoppas att det är bättre imorn för då ska jag och Jenny gå hem till Amanda och plugga kemi.

Pluggandet gick riktigt bra idag. Vi klarade en gammal tenta utan att förlora oss i den lilla smidiga kursboken allt för många gånger. Riktigt skönt. Det är väl några saker jag inte fattar, och även känner att jag inte kommer att fatta, som ställer till det lite men det är verkligen inte som att jag känner att jag inte har chans att klara tentan. Skönt. Jag vill egentligen att det ska vara fredag imorgon så att jag bara får gå och skriva tentan och sen åka hem och falla i julkoma i fyra veckor.

Fick ett roligt mail idag också. Ida kommer hem över jul och ville träffas. Skojskoj.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback