chill

Jag sitter i fåtöljen med Kajsa och dator trängandes i knät och det är alldeles tyst och mörkt förutom julgranen som är tänd. Det är verkligen hur skönt som helst med jullov. Underbart. Jag funderar på att baka något senare, bara mamma kommer hem med diverse baktillbehör. Och så ska jag pilla i nejlikor i apelsiner och damma av några porslinstomtar. Mys.

Kalle och jag var i valbo nyss och letade julklappar till hans syskonbarn. Det gick väl sådär måste jag säga. Jag tror för övrigt att jag är klar med julklapparna nu. Det är skönt.

Vi får se vad som hän der ikväll. Vi köpte Ica Age 3, så det blir väl förmodligen att kolla på den, sen kan man ju hoppas på en sväng med volvon också. Tihi.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback