åtta till åtta och åtta grader kallt

Man bör inte blogga och äta apelsin samtidigt. Hela mitt tangentbord kommer lukta citrus. Kanske inte så hemskt egentligen, men det blir lätt lite kladdigt. Hmm.

I övrigt har den här dagen bestått av skola 8,15-20,15. TOLV JÄVLA TIMMAR. Men vi fick lite gjort. Väldigt lite egentligen. Skrämmande vilken lång tid det tar att räkna. Blä.

Åtta minusgrader är det också. Kallt som fucking helvete att cykla. Jag måste se till att skaffa en mössa som täcker öronen. Detta funkar inte. Dessutom var det så att mitt lås var fruset imorse och det frös igen på väg till skolan och, surprise, det var fruset igen när jag skulle hem och även när jag kom hem. Fick blåsa som en dåre för att det skulle tina upp. Jävla måndagsexemplar.

Imorn är det julgasque. Ser mycket fram emot det. Ska bli trevligt. Hoppas på ett stort maffigt julbord. Mums.

Nu blir det lucka två i chokladkalendern och sen duschen

Peace.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback