studentkryssning

Jahapp.. Då har man varit på studentkryssningen då. Skönt att den är över säger jag. För min del hade den gärna fått vara över cirka klockan halv fyra i natt när jag var astrött och det var en och en halv timme till frukost och jag bara ville hem och få sova i min säng. Seriöst. Jag är kanske världens sämsta festmänniska. Jag orkar inte. Det är roligt till framåt ett, kanske två när jag har fått sova länge, sen blir jag så himla trött. Hej och hå. Dagen idag var verkligen bara en väntan på att få komma hem. Därför måste jag säga att jag föredrar att gå ut på krogen. Jäpp. Menmen, det var ju ett äventyr i sig i alla fall. Och jag hade jättetrevligt så länge jag orkade. Heh.

Nu kommer snart bejbi, då ska jag duscha och sova.

Natti

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback