sista lovdagen

Påskhelgen har varit braaa. Mycket fint väder, massa smaskig mat och massa godis. Myckst bra. Såhär sista dagen på lovet sitter jag i min säng med datorn och försöker komma fram till vilken film jag vill se, eller något annat mer eller mindre vettigt jag vill göra. Egentligen borde jag väl vara duktig och skriva klar miljöpolitiken, men det orkas inte. Jag tänker vara ledig denna sista lediga dag. Ehe. Jag ville åka till Valbo, men jag vet inte om det hinns med. Älskling stack iväg och skulle kolla när någon gjorde något med någon bil och jag har ingen aning om när han kommer tillbaka.

Det blir nog en film nu.

Peace.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback