plugg plugg och plugg

Hur man nu än vill vrida och vända på saken så är det idag (altenativt imorn som jag fick det till) 50 dagar kvar till studenten. Och då är helger medräknade. Jag lovar att vi även har femtio saker att göra innan vi står där den 12 juni. Skolsakerna bara väller över just nu. Jag orkar inte, och ändå är jag klar med projektarbetet och tänker på dem som inte är det. Djup suck.

Titta bara på denna lista

  • 3x nationella provet i engelska B
  • Litteraturuppgift engelska B (man ska alltså tvingas hinna läsa en bokjävel också..)
  • Fysikprov (minst ett, kanske två)
  • Fysiklabrapport
  • 2x Biologiprov
  • Projektuppgift, biologi+idrott B
  • Labrapport idrott B
  • Miljöpolitikprov
  • Miljöpolitik inlämningsuppgift
  • 2x matteprov
  • Rapport estetisk verksamhet
  • 2x religionsexamination

När ska vi hinna leva? Hej och hå..


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback