Gefle

Jomen visst. Det blev ett litet besök till Gävle idag med Emma och Ida. Trevligt trevligt. Tänkte inte göra av med några pengar, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig med den saken. Köpte i alla fall en t-shirt och lite påskägg. Hehe.

Igår var jag till Hofors och grejade folkanbiljetter till mig, Hanna och Elin. Fett skoj ska det bli att gå ut med bästa Hanna igen. Tralala. Jag är galet pepp. Tjohej.

Och imorn får jag troligtvis se Malins lägenhet. Jippi. Tyvärr missade jag hennes inflyttningsfest, men jag och Ida ska till Falun imorn så vi blev inbjudna att svänga förbi då. Mycket nice.

Och ikväll är det filmkväll hos Ida. Mycket bra dag.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback