folkan

Igår var det fest och folkan med älsklingen, bästa Hanna och den glade Tobias. Jag åkte till Hanna och vidare till en fest där jag inte kände någon, men det var trevligt ändå. Ännu bättre blev det när kärleken och en hög andra tjommar kom dit. Vid folkan var det extrem kö. Jag tror vi stog där en halvtimme innan vi kom in. Ovärt. Men väl inne var det himla skoj. Träffade en hög folk och fick en ganska oväntad kram. Skrattretande är det. Helt klart.

Mor skjutsade oss till Torsåker efter folkan så det blev att sova där. Det blev en väldigt slapp förmiddag innan jag lyckades övertala älsklingen att vi skulle gå hem till mig. Det är väl typ 5-6 kilometer, men det var väldigt skönt att gå eftersom det var så fint väder. När vi kom hem hit så fikade vi lite innan jag skjutsade hem honom igen. 

Nu sitter jag hemma och väntar på mat. Påskbord? Mums.

Sen ikväll blir det mest mys eftersom vi faktiskt firar 11 månader idag. Snart ett år. Jag älskar dig <3

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback