fika

Heheheheh. Ingen mer miljöpolitik på fredagar betyder att jag nu slutar 14,10 igen. Paaarty. Det dumma är dock att fikatimmen är borttagen och därmed också den goa mättnadskänslan med lätt illamående som infann sig på fredagseftermiddagarna. Idag kom jag hem med ett galet fett/socker/chokladsug och planerar att göra något åt det. Tänker baka chokladbollar eller muffins, typ nu.

Sen ska jag spela gitarr litegrann. Vi gjorde det på estetisk verksamhet idag och det är roligt men svårt. Eftersom det tar flera år att flytta fingrarna så körde vi ett ackord var på låtarna. Jag har dock tänkt att jag ska försöka lära mig att spela dem (summer of '69 och when you say nothing at all) själv. Tjoho.

Och nu är det helg. Händer det något skoj? Jag kände rent spontant för att sjunga lite singstar eller titta på film. Någon som är på?

Nästa helg är det förhoppningsvis klassfest och sen folkan. Tvådagars, tjoho. Och sen sista april. Party.

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Negerboll heter det ju.

2009-04-18 @ 18:46:52

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback