Falun

Jag vaknade ensam hemma hos kärleken imorse. Vissa har ju påsklov, andra inte, så är det i denna hårda men rättvisa värld. Jag hade mentalt förberett mig på att eventuellt käka frukost ensam med hans föräldrar för första gången, men det blev värre än så. Jag vaknade av diverse illvrål och spring i trappan och ett "är Saaaaa-ra är här?" när Carls bror med fru och barn anlände. Så ja, det var typ hela släkten och jag kändes det som. Men jag fick äta frukost i alla fall. Tehe. Och ja, ungarna är överdrivet söta. De gömmer sig för mig hela tiden och smyger på mig, sen skriker de så fort jag ser dem. Jag är nog väldigt häftig, men farlig. Mhm

Jag åkte hem till elva för pappa skulle ha bilen. Då blev det en promme med mämz och sen kom Ida och hämtade mig vid ett. Då åkte vi till Falun och grejade Idas balklänning innan vi letade oss till Malins lägenhet. Det var ett äventyr det också för viåkte fel hela tiden, och Malin skulle guida oss över telefon och det var svårt eftersom hon inte fattade vart vi var. Jag tror vi åkte in å samma ställe tre gånger, och även in på en gågata, men tillslut kom vi rätt. Dock han vi inte stanna så länge för Ida skulle hem och packa och sen sticka till Idre och jag hade tänkt träna. Vi är för övrigt bäst på att hitta för på vägen hem skulle vi leta reda på ett McDonald's, men det var helt omöjligt så vi hamnade på ett gatukök istället.

Och hamburgare och pommes en timme före bodycombat är inte så jävla soft. Det känns fortfarande som om jag har fettklumpar i magen. Dock var det skönt att träna, även om hamburgare och pommes hoppade upp och ner hela tiden, och jag blev nog svettigare än någonsin. Körde med pulsklocka idag, men den var nog lite oberäknelig. Jag tror inte att den satt åt ordentligt för titt som tätt så visade den 00 i puls och så verkade den stanna ibland. En gång visade den även 209 vilket är elva slag mer än jag lyckades åstadkomma på maxpulstestet när jag verkligen sprang tills jag stupade och en gång när jag kollade stod den på 84 fast den alldeles nyss visat typ 190. Skumt. Det lär visa sig om jag får ut någon graf av det där.

Älskling är här nu. Han duschar för tillfället, men bara han kommer upp så blir det mys och sen sova.

Peace.

Meddela din åsikt
Jag heter: helena

mcdonalds har flyttat upp brevid lugnet nu nästan, om man åker på lugnetleden mot hofors så åker man förbi det siddu :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback