:D

Mor min var hurtig och cyklade till jobbet idag. Det betydde att jag fick ta bilen. Tralala. Jag hade kunnat få sova en hel timme extra om det inte varit för att jag skulle ha utvecklingssamtal före skolan och var tvungen att åka dit i vanlig tid i alla fall. Surt. Men det var i alla fall bra när jag skulle åka hem för jag behövde inte stressa för att hinna med någon buss, så Lina och jag satt och skrev lite på vårt biologi+idrott-arbete, ett arbete som för övrigt kan D-Ö

Jag kom ganska nyss hem och ska ganska snart åka igen. Puh. Ska försöka träna lite idag. Dock blir det bara lite simning, tror inte jag skulle palla att köra pump också så jag skippar det..

Igår fick jag min studentmössa, och i helgen är det studentkryssning. Det är nära nu. Tjohohoh.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback