:D

Hejhej..

Jag kom nyss hem från bästa Hannas place. Vi pratade en massa smörja, kollade på Whipe Out och käkade popcorn. Mums.

I övrigt har min dag bestått av bakning och betapet. Funny shit. Jag skulle plugga religion, men när jag satt häroch läste på internet så tänkte jag att jag kunde spela betapet samtidigt. Måste säga att det gick väldigt bra att plugga då. Inte

Jag har även lånat gammelvolvon av Carl. Han anser att jag har för klen körvana och behöver lite riktiga bilar. Jag lånade den även i onsdags för att jag verkligen behövde den. Idag lånade jag den för att jag kanske skulle behöva den, men det gjorde jag ej eftersom mamma hann hem med våran bil innan jag åkte till Hanna. Så nu blir det att ta vrålåket tillbaka till torsåker och sen sova där. Måste säga att det är spännande att köra den där. Jag har rullat ut i tre korsningar för att jag inte stampar tillräckligt hårt på bromsen. Hmm. Men annars, bra bil.

Meddela din åsikt
Jag heter: Carl

Haha. Min bästa pärla :-)

2009-04-28 @ 17:40:15

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback