bra dag

Pompompompom

Igår var det dags för NV06's klassfest #3 eftersom vi skulle fira 49 dagar till studenten. Varje dag närmare studenten är en fest. Dock blev det bara en tredjedelsklassfest eftersom det bara var jag, Sara, Lina och Malin. Men det var bäst i alla fall. 90-tals mood på musiken och det kan inte bli annat än lyckat. Tjoho.

Idag var jag lite seg när jag skulle upp till simhallen och ha mammas grupp eftersom hon är i Stockholm. Dock gick det väldans bra och jag simmade 1500m där på morgonkvisten. Jajjemen.

Soligt och varmt är det. Bäst som fan. Jag tog min kamerat med mig ut i skogen och fotade fjärilar och blåsippor. Jag fick även ett stativ av min far. Kanske bäst i världen. Jag blev jättetaggad att fota fåglarnu eftersom det annars bara blir suddigt när jag håller i kameran. Ska prova lite senare tror jag. Päpz får hjälpa mig att få fast kameran, förstod inte riktigt hur man gör.

Det är även time för en ny omgång muffinsar att bli bakade och sedan ska jag även försöka städa mitt rum. Jag mår aningen dåligt av att inte ens kunna se soffan för alla kläder som ligger där. 

Och det var evigheter sedan jag tränade på min boll

Och ikväll är det fest. Igen. Orken på folkan. Jäss. 


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback