they're saying I'm yours forever and you're mine

Mh, nu har jag tänt alla ljus jag har i mitt rum. Mysigt.

Annars sitter jag mest här och funderar över om jag lever. Jag har tränat idag. I två timmar. Minja körde sin elevledda lektion på idrotten idag och då blev det box såklart. Jobbigt. Jobbigt som fan. Efter det gick jag tillbaka till skolan och väntade på att pumpen skulle börja. Tänkte att jag skulle hinna göra lite matte däremellan. Det hann jag, men jag kunde inte skriva eftersom handen skakade så in i helvete. Jag fick seriöst hålla i den med båda händerna. Fint.

Nu är det efter pumpen och jag har duschat och ätit och krupit upp i sängen med datorn. Men det är jobbigt att skriva för jag är så trött i armarna. Jag känner träningsvärken komma smygande. Fy fan. Men det är just det här som är det bästa med träningen. När man sitter efteråt och känner sig så himla duktig bara för att man är så trött. Älskar det. Imorn blir det väl kanske inte lika skönt.

Förresten skickade jag just in min labrapport till kemin. Den skulle väl ha varit inne för sisådär tre veckor sedan men vafan.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback