just like that your'e six years old


Lekte med Hääääännie igår. Mmh, jag har saknat henne. Hon är bäst. På riktigt. Vi pratade, spelade GH, pratade, gick och pratade. Mmh, mysigt.

Sen kom älskligen och hämtade mig och sen sov vi hos honom. Softade runt hela morgonen och sem åkte vi bil. Hamnade i Sandviken så jag fick mina mjukisbyxor. Bra.

Sen åkte jag hem och tog kamerat med mig ut och gick. Eller ja, jag satt mest vid sjön och filosoferade eller strosade runt i lekparken och fotade lönnlöv. M, fint. 

Nu väntar jag på älsk och lök. Vi ska visst kolla på film. Fick order om att ringa och tjataa på Ida eftersom Lök hade misslyckats med det, men jag misslyckades också. Trökskalle :'') 

Men ja. Tjoff.  



Jag älskar hösten. Luften. Färgerna. Ljuset. Mörkret.


Meddela din åsikt
Jag heter: Ida

Hehe jag somnade på en gång ungefär, så jag gjorde ett smart beslut.. =P

2008-09-21 @ 13:24:41

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback