we´re headed for a better life

Jamen ursäkta bloggintensiteten. Jag förstår verkligen att det är svårt att hinna med att läsa mina flitigt nedplitade inlägg när de kommer såhär ofta. Förlåt. Jag ska skärpa mig. Eller, jag ska göra ett tappert försök.

Fast nu är jag lite sjuker, så nu är det opiggt. Jag skyller det på idrottsläraret. Bara för att vi låg och satt och låg och satt på den jättejätteblöta konstgräsplanen när vi hade snabbhetsträning på idrotten i tisdags. Det var tolv grader ute och jag var blöt i röven i två timmar. Tror att jag har anledningen där faktislt.

En annan lustig sak jag gjort den här veckan, som för den delen också har med idrott att göra, är att jag har lånat en pulsklocka, och även haft sönder samma pulsklocka. Inte mitt fel. Han sa att jag skulle simma med den, och det stod att den var vattentålig. Inte mitt fel. Men min maxpuls är i alla fall 198. Ganska bra.

För jag hade faktiskt kanske världens mest infekterade hals i onsdags och den gjorde så jävla ont. Jag gick till skolan mest bara för att jag hade fysikprov, som gick helt okej faktiskt, och sen åkte jag hem. Det var jobbigt att ha simgruppen på kvällen då, men eftersom jag nu förtiden har kanske världens bästa hjälpledare så funkade det bra ändå. Igår var jag hemma och ägnade mig åt att svettas. Kanske varmast av alla. Feber? Gissningsvis. Idag har jag mest bara kanske världens drygaste hosta. Så, jag lever. 

Nu ska jag uppdatera min bilddagbok. Har inte skett sen i juni.

 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback