it's a little bit funny

Hej!

Jag fick trningsvärk. Ganska mycket. På ganska skumma ställen. Träningsvärk i magen är det värsta jag vet. Jag blir helt handikappad då. Plus att jag hade mobilen på en hylla en bra bit ovanför sängen så det var en plåga att sträcka sig efter den där alarmet ringde på morgonen.  Fick även ont i höger handled. Och vänster armbåge. Samt ungefär hela kroppen, men det har mestadels haft vett att gåöver nu.

Imorse klev det på två skumma inspektörer på bussen när jag åkte till skolan. De ville kolla så att alla prydligt och med bläckpenna textat ett namn på busskortets baksida. Har man inte det kostar det 400 spänn. Jaha? Vad spelar det förr roll om det skulle stå typ Frida Svensson på mitt busskort när man inte behöver legitimera sig. Visst, Agneta har ju ett papper där det står vilket nummer just mitt busskort har så de skulle ju kunna kolla att det står rätt namn på kortet om de vill men de bara kollade att man skrivit något. Jaha? Jag hade kunnat åka med vilkens busskort som helst, och jag kan låna ut mitt busskort till vem som helst utan att någon kan bevisa något. Jaha? Busskortskontrollanter måste ha världens onödigaste jobb.

Har även just kontrollerat att Sara Maier innehar 12:e plats i startlistan på 50m bröstsim inför morgondagens FjärranHöjder-spelen. 12 av 39 startande. Känns vid första anblicken inte sådär fasansfullt värdelöst. Men.. det kanske kaaaanske känns lite mer deprimerande att vara 6:a och sist i åldersklassen -91 och äldre med en halv evighet fram till något lite mindre sist. Men det bjuder jag på. Känner mig faktiskt ganska taggad. Jag är anmäld på 43,91 och gjorde 45,03 igår efter träningen med träningsvärksskakande armar och mjölksyra hela andra längden. Det skulle vara roligt att gå under 44 i alla fall.

Japp. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback